onsdag 26 oktober 2011

Träningssug?

Idag kom jag hem relativt tidigt från jobbet. Måndag och tisdag kom jag inte hem förrän efter halv tio, men idag var jag hemma vid sex. Fantastiskt!
Efter middagen tänkte jag och sambon dra till gymmet, men då jag trodde det var obemannat (det finns två gym av samma "märke" i stan och jag lyckas självklart se fel...) och jag inte har något träningskort än så fick Johan gå själv. Jag tränade lite mage här hemma istället. Inte så allvarligt, men lite är bättre än inget.

Nu har jag planerat upp den här och nästa veckas träningsprogram. Håll tummarna för att jag fortsätter känna drivet för att träna. Det brukar ju inte hålla i sig speciellt länge. Imorgon drar det igång. Bara jag lyckas ta mig från jobbet ännu tidigare än idag. Det lär bli det som är den svåra delen...
Sen måste man ju bestämma sig också. Afro Power Dance eller boxning?

//

Inga kommentarer: