fredag 28 oktober 2011

Pain

Oooont!
Kanske ska ta och sälja träningskortet jag köpte igår, för den här smärtan kan ju inte vara bra för hälsan? Och imorgon kommer det ju vara ännu värre. Det blev boxning igår i alla fall. Sambon hängde med och jag måste ju säga att det borde vara bra terapi om man har problem i förhållandet eftersom man står och slår och sparkar och har bara en säck emellan sig...
Bra träning var det i alla fall. Därav smärtan i hela kroppen idag.

Hade en vag plan om att träna core ikväll, men min mage pallar knappt att få upp mig från soffan, så det fick bli vilodag istället. Jag har legat i soffan och ätit chips och choklad samtidigt som Johan har varit ute och sprungit... Känns...sådär, men jag skulle som sagt inte klarat av så mycket mer idag.

Har haft en superstressig dag på jobbet idag, så jag åkte hem ganska tidigt. Mitt huvud dunkade vilket inte gjorde mig på humör för omdömesskrivande. Jag får nog ta en dag på lovet till det.

Gick en sväng på stan idag också och lyckades faktiskt hitta en kofta. Otroligt men sant. Hittade även en dunderskön tröja, men är lite osäker på färgkombinationen. Eller, snarare på den orangea färgen som var på framstycket. Är den snygg? Passar den på mig? En del av mig är sugen på att bara köpa den och njuta av att den är så skön, en annan del av mig funderar på att ta med Johan så han får säga vad han tycker. Risken med att ta med Johan är att han kommer säga att den är skitful och så kommer jag, som i hemlighet hoppades att han skulle säga motsatsen, bli ledsen...

Well kvällens glädjeämnen är att jag hittade koreografi till en av låtarna min lilla showgrupp och så hittade jag små berättelser på engelska. Berättelserna är skrivna av kända författare såsom Rudyard Kipling och Virginia Woolf och de är helt gratis! Perfekt till undervisningen.

//

1 kommentar:

eddy sa...

jamen något litet videoklipp borde jag nog kunna lägga upp. ska leta bland allt det nya. undertiden finns det ju mycket gammalt fint att titta på i kategorin avslöjande videoklipp=) kram