söndag 23 oktober 2011

Så skönt

Det är faktiskt helt underbart att vara ledig. Att få vila ut, umgås med sin sambo och göra ärenden. Fantastiskt.
Under lördagen gick vi på stan, fikade, städade lägenheten och åt tacos. På kvällen kom ett gäng från Intersport och vi hade en mycket trevlig liten personalfest. Vi gick till och med ut på krogen och jag stannade till stängning. Inte illa alls måste jag få säga. Insåg även att jag inte hade en aning om att de har öppet till klockan tre på natten... Är inte ute allt för ofta.

Idag har vi ätit lunch på stan med Mats, jag har åkt ut och köpt en jacka på jobbet och eftermiddagen spenderade jag i soffan framför Blade II. Visst är det en ganska bra film om man kan somna ifrån 20-30 minuter och när man sedan vaknar inser man att man inte behöver spola tillbaka för man kan hänga med lika bra ändå?

Just nu sitter vi och ser en film som innehåller lite för mycket tortyr för mitt tycke. Jag klarar ju inte av att se sådant... Men det är jag som valt filmen, så jag måste väl stå ut. Blundar och håller för öronen då det är illa.

//

Inga kommentarer: