tisdag 31 mars 2015

Underbara skidsemester!

Det var helt fantastiskt att vara på skidsemester. Härliga vänner, så skönt att ha Johan som sällskap mer än under arbetsveckor, så kul att få åka skidor igen och ja, sol, snö, skidåkning, skratt och barn.


 När Johan och Björn var på topptur tog jag och Annika med oss våra småttingar på en skidtur på sjön i Tärnaby


Han är ju det sötaste



Jag var på hurtigt humör så på kvällen stack jag iväg och åkte två varv i elljusspåret


Solig promenad

Sen blev det dags för en dag i backen. Lite kallt när man åkte, men i solen var det varmt. Och jag var i princip ensam i backen!


Sa jag söt?


En annan kväll var det kvällsåkning som gällde och då lekte jag lite i skogen


Vi var även en sväng på After Ski


När det var för kallt och blåsigt ute satt vi inne i en liten kåta vid backen och fikade


Av Björn och Annika fick jag barnvakt i födelsedagspresent vilket gjorde att jag och Johan kunde åka tillsammans i backen några timmar


Jag tycker nog att detta borde bli en tradition!


//

Inga kommentarer: