tisdag 3 mars 2015

Stora killen

Idag har Manfred verkligen fått kläm på det där med att snurra från rygg till mage. Jag lägger ner honom på rygg - han vänder direkt till mage, sen ligger han och gnäller för att han egentligen inte vill ligga på mage och så upprepar vi. När vi ändå har en utvecklingsdag så har han fått träna lite på att sitta i tripp-trapp-stolen. Små korta stunder i alla fall.





Själv har jag varit en sväng på jobbet. Jag har lovat att jag ska göra tjänsteplanen. Den kan jag göra här hemma med Manfred och det är den som ligger till grund för schemat som jag ska lägga när jag går tillbaka till jobbet i juni, så det känns bra att göra den. Lite knepigt att få igång hjärnan bara, men det kommer nog efter ett tag.

//

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Vilken söt kämpe!! :-)

Mamma Fia sa...

Ni ska väl gå? https://www.facebook.com/barnvagnsmarschen/events?key=events