måndag 17 november 2014

Timemanagement

Shit vad detta med timemanagement är svårt! Vi ska vara på BVC om en timme och det lilla trollet sover gott i babysittern (vilket betyder att jag har händerna fria för både äta frukost och blogga). Men jag gissar på att han skulle vilja äta innan vi ska till stan, plus att han har en tygblöja på sig och den måste bytas innan vi åker någonstans. Håller tummarna för att vi lyckas få till detta på något sätt, men jag vill ju inte väcka honom för att han ska äta eller för att byta blöja heller...





Igår köpte vi förresten längdskidor till mig också, så nu är vi redo att fara ut på äventyr med Manfred. Vi ska bara få upp en fjällpulka som han kan åka i också....

//

1 kommentar:

Annika sa...

Vilket sammanträffande jag tittade på längdskidor igår ;p. Större chans på att kunna åka längd än utför här.