onsdag 14 maj 2014

Barnvagn

Nämen...vi har visst blivit ägare av en barnvagn!
Vi hittade en Emmaljunga Edge Duo Combi på blocket för någon vecka sedan, men sen kom det en massa ved och Johan for till Umeå. Jag fick liksom prioritera att få in veden i vedboden och vagnen föll i glömska. Idag såg jag att priset på samma vagn sjunkit ordentligt, skickade ett mail, vi åkte dit efter jobbet och vips! Nu står den i friggeboden och väntar på att knyttet ska komma ut och vilja sova i den. Och apropå knyttet, nu har det börjat kännas att det bor någon därinne. Knyttet har knuffat till min hand någon gång, ibland kan jag känna rörelser och Johan säger att han kände någon när han kom hem igår natt och kände på magen. Jag skulle inte klaga om jag fick känna mer. Jag vill veta att den lilla varelsen lever och växer till sig.




//

1 kommentar:

Mamma sa...

Ser fin ut tycker jag. Men pyret får vänta ett tag. :)