torsdag 8 augusti 2013

Nytt jobb

Det nya jobbet känns riktigt bra. Första veckan har bara flugit iväg och jag kan verkligen inte fatta att det är fredag redan imorgon. Det bästa är få bestämma själv när jag vill göra vad. För det mesta får jag det i alla fall.
Sen är det rätt skönt att kunna sitta på sitt eget kontor och fokusera samtidigt som man spelar lite bra musik. Jag tror det här kommer att bli bra.


I väntan på att få äta lunch med Johan hann jag jobba lite ute i solen på Köpmantorget.

Har börjat på en inspirationsvägg mittemot mitt skrivbord. Känns bra att ha något trevligt att titta på.


I helgen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Johan är bortrest och jag är inte bra på att vara ensam. Håller tummarna för att någon vill gå på bio med mig, annars får jag väl sitta hemma ensam och se tjejfilmer. Kanske baka till jobbet nästa vecka...

//

Inga kommentarer: