söndag 11 augusti 2013

Helgpyssel

Det blev en riktigt skön helg trots ensamheten.
Har hunnit gå lite ärenden, storstädat lägenheten, bakat muffins, tvättat och läsa en jobb-bok som jag egentligen inte behöver läsa nu när jag bytt jobb. Förutom detta har jag hunnit mysa framför tv:n både med filmer och VM. För första gången någonsin (tror jag) ser jag fram emot att börja en ny jobbvecka. Vi ska iväg till Brändön med jobbet och det ska bli riktigt trevligt. Längtar efter att få umgås lite med kollegorna igen.

Köpte nya byxor idag. Det var lite dubbelt att inse att den vanligaste anledningen att jag inte kunde gå ner en storlek var att mina lår är för stora och inte min midja. Kul för att jag vet att det bara är muskler som gör mina lår större till skillnad från midjan, mindre kul eftersom jag inte alls är så pass vältränad att man förväntar sig att mina lår inte ska få plats i ett par vanliga byxor. Ett par är jag fortfarande lite tveksam till. De är snygga, men liiite för slitna... Tror att det faktum att de är så sköna väger upp.

Tyvärr inga bilder idag, men det är väl mina fantastiska texter ni är ute efter ändå.

//


Inga kommentarer: