onsdag 9 januari 2013

Tillbaka

Tror att det är dags att komma tillbaka till bloggen nu.
Vill helst inte prata om allt som hänt sedan sist. Så mycket som är jobbigt och ledsamt.
Jag var i alla fall hem till familjen vilket alltid är skönt de ger mig så mycket. Efter det for jag och kärleken till Åre över nyår för att ge själen lite vila och skidåkning. Båda resorna var välbehövliga.
Nu är vi hemma igen och livet ska återgå till sin vanliga rutt. Tyvärr jobbar jag ju bara 50% för tillfället och inte ens det är speciellt stabilt, så jag letar med ljus och lykta efter annat. Har en arbetsintervju på gång, så jag håller alla tummar jag har.
Vi har funderingar på att köpa bil och eftersom jag tappade lusten att titta efter bilar att köpa surfade jag in på Hemnet och lyckades hitta hus jag vill köpa istället. Så nu är det suget tillbaka. Ska bara dra med mig Johan på tåget också...




 Nyårsoutfit

Väl tillbaka i Lule inser man att det är ganska vackert på vägen till affären:

Idag var jag ledig (arbetslös) och tog en promenad på isen. Ser ut som att det är kväll, men klockan var väl runt ett på dagen

Varierande kvalité på bilderna, men jag kan väl erkänna att de kommer från olika kameror...

//

2 kommentarer:

Annika sa...

Håller alla tummar och tår för dig. Den finaste är värd de bästa. Styrkekramar.

Mamma sa...

Hoppas hoppas hoppas. Är det Boden eller ngt annat? Nyfiken blir jag också, vilket hus då tro hm.