onsdag 16 januari 2013

Låter bättre än det är

Man (i alla fall jag) tänker sig att det är rätt skönt att jobba halvtid, att ha mer tid för annat än jobb, men det är inte så kul som det låter. Kanske om man hade haft lika mycket pengar att röra sig med som man har när man jobbar heltid, men som det är nu så har jag inte mycket att göra.
Har bakat lite både idag och igår, men det är inte riktigt vad jag vill fylla hela mina dagar med. Vet väl egentligen inte vad jag skulle göra om jag hade mer pengar heller. Det kanske är mer fantasi jag behöver...

Jag passade i alla fall på att testa en ny frisyr idag när jag ändå bara skulle vara hemma och hade möjlighet att svära och kassera frisyren ifall det skulle gå åt pipsvängen. Men frisyren har faktiskt funkat ganska bra. Det enda som varit problemet är att det inte går att ha mössa på sig och det är -17 ute. Det var lite småkyligt när jag skulle gå och äta lunch med Johan.


//

2 kommentarer:

Liv sa...

Hey good lookin'. Ball frissa. Vad duktig du är!

Annika sa...

Säger som Liv snygg frisyr.