torsdag 26 september 2013

Höst

Vi åkte söderut för att gå på bröllop och så kommer man hem igen och så har det blivit höst och svinkallt. Förra veckan var den 15 grader varmt och nu är det bara två...

Men bröllopet! Det kunde inte ha varit bättre höstväder. Solen strålade och kärleken fanns i varenda vrå. Det bästa med detta bröllop är att alla mina finaste brudar var samlade på ett och samma ställe för att fira en av våra egna. Kan det bli bättre? Jag har tyvärr inga bilder. Ska försöka få tag på några som jag kan visa er.

Väl hemma så har det bara rullat på med jobb. Har försökt mig på ett danspass och klarade mig utan huvudvärk, men det krävdes att jag konstant drack vatten under dagen, åt lite salt gröt alldeles innan passet, drack ett glas med dubbla tabletter vätskeersättning direkt efter (hade förberett det innan och satt i kylskåpet) och sedan åt jag ganska salt mat efter också. Är det verkligen meningen att det ska krävas så otroligt mycket planering för att slippa huvudvärken från helvetet? Några kollegor ska gå och dansa innan After Worken imorgon, men jag vågar inte. Inte värt risken att förstöra kvällen med huvudvärk.

//

2 kommentarer:

Syster Fia sa...

Näe, det kan väl aldrig vara meningen att du ska behöva hålla på så. Vatten under dagen, ja det är väl något man kan hantera och genomföra men inte resten...

Annika sa...

Säger som Fia, låter helt galet att du måste behöva hålla på sådär bara för att kunna träna lite :( ursch...